Automatizáció

Dolgozz okosan!

Mi az automatizáció?

Bizonyos feladatokat gép lát el önműködően, emberi

Ezzel rengeteg időt, pénzt spórolhatunk és lehetőség nyílik arra, hogy alkalmazottaink olyan feladatokra koncentrálhassanak, amik tényleges profitot termelnek a vállalkozásnak.

Milyen esetekben lehet alkalmazni?

A mai világban nem csak gyártó sorokat lehet automatizálni, hanem számtalan más szellemi / szoftveres feladatot, akár részlegesen, is.

Gyakorlatilag minden olyan munkafeladat, amiben van ismétlődő lépés, már automatizálható.

Néhány gyakorlati példa

  • Excel Reportok
  • Adatfeldolgozás
  • Program integráció
  • Weboldal figyelés

Egy ügyfelünk az alkalmazottjai életén szeretett volna könnyíteni.

Meglévő feladataik mellett rengeteg adminisztratív feladatuk volt, amiket nem lehetett nélkülözni.
Ezek az adminisztrációs feladatok minden héten felemésztettek 10+ munkaórát, azaz több, mint egy teljes munkanapot.

Mivel a jelentéshez szükséges adatok mindig egy ugyanarra a helyre gyűltek, változatlan formában, ezért egy naponta automatikusan induló program, excel makrót használva, az egész jelentést A-tól Z-ig elkészíti, formázással együtt és még email-ben is kiküldi az érintetteknek az eredményt.

Így az alkalmazottak jelentős időt nyertek és azóta többet tudnak koncentrálni a fő feladataikra és még egy extra kávé szünet is belefér. 🙂

Egy webshopon értékesítő ügyfelünk beszállítóitól rendszeresen kapott árlistákat, excel és online elérhető XML formátumokban.

Ezeket az adatokat percenként automatikusan, és ha kell, gombnyomásra összefésüli egy program, haszonkulcs kalkulációval együtt, és feltölti az ügyfelünk webshopjára.

Így, ha árváltozás vagy készlet változás történik egy beszállítónál, perceken belül látható lesz a változás az ügyfelünk webshopjában is.

Ennek köszönhetően neki már nem kell termékeinek árazásával és készletfigyelésével foglalkoznia minden alkalommal, elég néha beszállítókhoz tartozó haszonkulcsokat módosítania. 🙂

Egy ügyfelünk a raktárkezelő programjából kellett mindig excelt exportálnia és átalakítania, hogy azt fel tudja adni rendelésként az MPL vagy Sprinter futárszolgálathoz.

Az általunk fejlesztett programunk becsatlakozik ügyfelünk raktárkezelő programjának adatbázisába és minden alkalommal, amikor bejelölnek egy tételsort rendelésre, automatikusan elküldi a rendelést az érintett futárszolgálat részére.

Több órányi monoton, ismétlődő munkától szabadultak meg. 🙂

Egy ügyfelünk szerette volna figyelemmel kísérni a konkurencia webshopok árait a világhálón.

A cél az volt, hogy a piacnak megfelelően tudjon árazási döntéseket hozni a saját termékeire vonatkozóan.

Készítettünk neki egy programot, ami 0-24 folyamatosan fésül 3 webáruházat és gyűjti a termékek árait, árváltozásait.

Ezzel rengeteg időt spórolt meg és jelentős előnyre tett szert a versenytársaival szemben.